PRZYDZIAŁ WYCHOWAWSTW W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
Lp. | KLASA | SALA | WYCHOWAWCY |
1 | 1A | SALA 8 | Wioletta Sowa |
2 | 1B | SALA 6 | Ewa Wiśniewska |
3 | 1C | SALA 6 | Katarzyna Kukulska |
4 | 1D | SALA 1 | Violetta Nicpoń |
5 | 2A | SALA 8 | Beata Szołtysik |
6 | 2B | SALA 5 | Darzena Waliszko |
7 | 2C | SALA 2 | Grażyna Nowakowska |
8 | 3A | SALA 2 | Joanna Mikrut |
9 | 3B | SALA 5 | Ewa Wanowicz |
10 | 3C | SALA 1 | Iwona Roszczypała |
11 | 4A | SALA 23 | Marcelina Ryrko |
12 | 4B | SALA 34 | Agata Białas |
13 | 4C | SALA 22 | Anna Grabowska |
14 | 5A | SALA 21 | Beata Jankowska – Śliwka |
15 | 5B | SALA 26 | Dorota Krajewska |
16 | 5C | SALA 34 | Halina Rościszewska |
17 | 6A | SALA 3 | Agnieszka Rozner |
18 | 6B | SALA 28 | Marta Wierzyk |
19 | 6C | SALA 22 | Joanna Krajciczek |
20 | 7A | SALA 24 | Aldona Grzybek |
21 | 7B | SALA 36 | Monika Opara |
22 | 7C | SALA 35 | Julia Kuśnierz |
23 | 7d | SALA 32 | Wiktoria Kroczek |
24 | 8A | SALA 33 | Dominika Mika |
25 | 8B | SALA 26 | Paweł Matonia |
26 | 8c | SALA 23 | Karolina Hanzel |
GODZINY DOSTĘPNOŚCI NAUCZYCIELI W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
I OKRES
L.P. | IMIĘ I NAZWISKO NAUCZYCIELA | DZIEŃ | GODZINY DOSTĘPNOŚCI |
1. | Kapela Wioletta | poniedziałek | 11.00-12.00 |
2. | Balcarek Gabriela | poniedziałek | 12.30-13.30 |
3. | Białas Agata | czwartek | 14:25-15:25 |
4. | Dziedzic Paulina | środa | 13:25-14:25 |
5. | Dziuba Barbara | piątek | 11.40-12.40 |
6 | Fabiańczyk Anna | środa | 16.00-17.00 |
7 | Golus Aleksandra | czwartek | 15:15-16:15 |
8 | Grabowska Anna | wtorek | 10.40-11.40 |
9. | Grzybek Aldona | poniedziałek | 10.30-11.30 |
10. | Hanzel Karolina | środa | 15:15-16:15 |
11. | Jacalska Daria | Piątek | 9:40-10:40 |
12. | Jankowska-Śliwka Beata | czwartek | 10.40 – 11.40 |
13 | Kanios Agnieszka | piątek | 12.25 – 13.25 |
14 | Krajciczek Joanna | piątek | 9:40-10:40 |
15 | Krajewska Dorota | piątek | 8.45 – 9.45 |
16 | Krętuś Klaudia | wtorek | 11:00 – 12:00 |
17 | Kroczek Wiktoria | czwartek | 14:25-15:25 |
18. | Krzyszkowski Ireneusz | poniedziałek | 13.40 – 14.45 |
19 | Kubica Iwona | poniedziałek | 13.40- 14.40 |
20 | Kukulska Katarzyna | poniedziałek | 08.45-09.45 |
21. | Kurzeja Katarzyna | wtorek | 10.00-11.00 |
22. | Kuśnierz Julia | czwartek | 10:40-11:40 |
23. | Laskowska Aneta | piątek | 11.30-12.30 |
24. | Łynnik Irina | wtorek | 9:35 – 10:35 |
25. | Macioł Weronika | wtorek | 9:30-10:30 |
26. | Marut Bożena | wtorek | 8:00-9:00 |
27. | Matonia Paweł | czwartek | 13:00-14:00 |
28. | Mikrut Joanna | środa | 11:25-12:25 |
29. | Młynek-Gaj Aldona | czwartek | 8.40-9.40 |
30. | Mróz Aleksandra | 3 poniedziałek miesiąca | 7.30-8.00 |
31. | Mika Dominika | piątek | 7:50-8:50 |
32. | Nicpoń Violetta | wtorek | 8.50 – 9.35 |
33. | Nielipińska Kalina | czwartek | 11.25 – 12.25 |
34. | Nowakowska Grażyna | środa | 10.40-11.40 |
35. | Opara Monika | środa | 11.25-12.25 |
36. | Pietrowski Adam | wtorek | 9:35 – 10:35 |
37. | Przegendza Jakub | piątek | 9:35 – 10:35 |
38. | Roszczypała Iwona | wtorek | 9.50-10.50 |
39. | Rościszewska Halina | czwartek | 11.30-12.30 |
40. | Rozner Agnieszka | Wtorek | 7.00-8.00 |
41. | Ryrko Marcelina | piątek | 10:30 – 11:30 |
42. | Sadowski Piotr | poniedziałek | 12.25-13.25 |
43. | Sajnok Iwona | ||
44. | Siwek Wiktoria | poniedziałek | 10:30-11:30 |
45. | Skalska Anna | czwartek | 8.00-8.45 |
46. | Sowa Wioletta | czwartek | 11.40-12.40 |
47. | Sulikowska Izabela | czwartek | 9.30-10.30 |
48. | Susek Elżbieta | wtorek | 11.40-12.40 |
49. | Szołtysik Beata | piątek | 9:35-10:35 |
50. | Tworeszczuk Barbara | poniedziałek środa | 12.00-12.30 12.00-12.30 |
51. | Waliszko Darzena | środa | 10.30 – 11.30 |
52. | Wanowicz Ewa | poniedziałek | 15.15 – 16.15 |
53. | Wierzyk Marta | wtorek | 10:40 – 11:40 |
54. | Wikarek Anna | środa | 8.30 – 9.30 |
55. | Wiśniewska Ewa | piątek | 11:25-12:25 |
Ustawa z 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762 ze zm.) – art. 42.
ROZKŁAD PRZEWR MIĘDZYLEKCYJNYCH
Nr przerwy | Godzina | Czas trwania | Nr lekcji | Czas trwania |
1 przerwa | 7.55-8.00 | 5 minut | 1 lekcja | 8.00-8.45 |
2 przerwa | 8.45-8.50 | 5 minut | 2 lekcja | 8.50-9.35 |
3 przerwa | 9.35-9.45 | 10 minut | 3 lekcja | 9.45-10.30 |
4 przerwa | 10.30-10.40 | 10 minut | 4 lekcja | 10.40-11.25 |
5 przerwa | 11.25-11.40 | 15 minut | 5 lekcja | 11.40-12.25 |
6 przerwa | 12.25-12.40 | 15 minut | 6 lekcja | 12.40-13.25 |
7 przerwa | 13.25-13.40 | 15 minut | 7 lekcja | 13.40-14.25 |
8 przerwa | 14.25-14.30 | 5 minut | 8 lekcja | 14.30-15.15 |
9 przerwa | 15.15-15.20 | 5 minut | 9 lekcja | 15.20-16.05 |
Stres egzaminacyjny. PORADNIK DLA RODZICÓW
Źródła:
https://cke.gov.pl/egzamin-osmoklasisty/stres-egzaminacyjny-materialy-dla-uczniow-rodzicow-i-nauczycieli/
W SIECI
Porady dla rodziców
1. Zapytaj swoje dziecko, co robi w Internecie. Czym zajmuje się tam najczęściej? Nie wahaj się zadawać prostych pytań. To wiedza, którą może przekazać Ci Twoje
dziecko – Internet to wynalazek ich czasów. Zapytaj, z kim rozmawia przez Internet. Poproś, aby pokazało Ci, w jaki sposób korzysta z Internetu.
Powiedz, że chciałbyś wiedzieć, jakie informacje przekazuje
swoim internetowym znajomym.
2. Powiedz, czego oczekujesz od dziecka w zakresie zasad bezpiecznego korzystania z Internetu. Korzystają z niego też osoby, które mają niewłaściwe intencje.
Powiedz, zatem, czego, według Ciebie jako osoby dorosłej, nie wolno dziecku robić ze względu na jego i Wasze bezpieczeństwo. Pomóż mu zrozumieć, że nigdy
nie powinno się podawać przez Internet osobistych danych (imienia i nazwiska, adresu, numeru telefonu) ani przesyłać lub publikować zdjęć, nagrań video.
Wyjaśnij, że nie należy bez Twojej kontroli otwierać e-maili, odbierać wiadomości od osób nieznanych. Ty, jako osoba dorosła, możesz to robić.
Zawartością takiego e-maila mogą być wirusy albo film lub zdjęcie o nieodpowiedniej dla dzieci treści.
3. Naucz swoje dzieci, że są ludzie, którzy kłamią, oszukują w Internecie i dlatego właśnie lepiej z nimi nie rozmawiać, ani nie odbierać od nich e-maili, wiadomości.
Dzieci nie powinny spotykać się z osobami poznanymi w Internecie bez kontroli i wiedzy rodziców.
4. Poproś o zaufanie. Powiedz, że chcesz wiedzieć o tym, co je zaniepokoi w Internecie. Jeśli opowie Ci o tym, a Ty nie będziesz wiedział, co zrobić– zadzwoń
800 100 100.
5. Nie obwiniaj – w ten sposób nie rozwiążesz problemu, a dziecko straci odwagę, by opowiedzieć Ci o tym, co się stało. Pamiętaj, że dzieci często same obciążają się
winą. Powiedz, jak ważne jest dla Ciebie to, by z Tobą rozmawiało. Doceń jego odwagę i zaufanie, jakim Cię obdarzyło. Powiedz swojemu dziecku, że zawsze
może na Ciebie liczyć. Razem na pewno sobie poradzicie!
6. Najlepiej porozmawiać o zasadach, zanim zdecydujesz o podłączeniu komputera do Internetu. Jeśli jeszcze nie odbyliście takiej rozmowy, pamiętaj, że nigdy nie jest na to za późno.
Źródło: http://www.helpline.org.pl
Przydatne linki do polecanych stron:
www.sieciaki.pl – Sieciaki.pl – projekt edukacyjny prowadzony od lutego 2005 r. przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Strona dla dzieci, rodziców i nauczycieli. Zawiera porady, gry, zasady postepowania.
fdds.pl – oficjalna strona Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
www.dbi.pl – strona poświęcona tematyce obchodów Dnia Bezpiecznego Internetu
fundacja.orange.pl/kurs/ – Bezpiecznie Tu i Tam – kurs internetowy dla rodziców
www.saferinternet.pl – oficjalna strona projektu Komisji Europejskiej, realizowanego w Polsce przez konsorcjum: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę i Naukowa Akademicka Sieć Komputerowa
www.dzieckowsieci.pl – strona kampanii Chroń dziecko w sieci, która ma na celu przestrzec rodziców przed konsekwencjami kontaktów dzieci w wieku przedszkolnym
i wczesnoszkolnym ze szkodliwymi treściami w Internecie i wskazać im, jak ograniczyć ryzyko takich kontaktów.
www.edukacja.fdds.pl – platforma edukacyjna dla profesjonalistów, gdzie znajdą Państwo kursy e-learningowe dla dzieci i profesjonalistów, a także materiały edukacyjne
oraz aktualne informacje o szkoleniach
grydladzieci.edu.pl/czytelnia_rodzica– ciekawe artykuły dla rodziców (szeroki wachlarz tematów
Proponowane strony, platformy z kursami e-learningowymi, grami dydaktycznymi dla dzieci:
www.edukacja.fdds.pl – platforma edukacyjna: kursy e-learningowe dla dzieci i profesjonalistów, a także materiały edukacyjne
www.dzieckowsieci.pl – strona kampanii Chroń dziecko w sieci
www.sieciaki.pl – gry, zasady postepowania.
www.zyraffa.pl – gry dla dzieci, gry online, konkursy, krzyżówki, quizy, edukacja na wesoło.
www.yummy.pl/ – gry matematyczne i językowe, muzyczne, puzzle, na spostrzegawczość i inne, a także kolorowanki
www.opiekun.pl – szeroki wybór gier dla dzieci, nastolatków, polecane strony z artykułami dla rodziców, kolorowanek dla dzieci
pisupisu.pl/ – ortografia i język polski online, nauka pisania na klawiaturze, nauka czytania i poprawnego pisania, szkoła podstawowa.
miastodzieci.pl/dla-dzieci/ – szeroki wybór gier, konkursy, kolorowanki, duży wybór artykułów dla rodziców podzielonych na grupy tematyczne
storybird.com – darmowa platforma, na której możemy tworzyć elektroniczne książki, bajki czy ilustrowane opowieści. Tworząc swoją opowieść mamy do dyspozycji ogromną bazę ilustracji profesjonalnych ilustratorów i grafików.
www.grydladzieci.edu.pl/ – gry dla dzieci, ciekawe artykuły dla rodziców (szeroki wachlarz tematów
www.czasdzieci.pl/gry-dla-dzieci/– portal Czas Dzieci proponuje gry na stronie rozrywkowej dla dzieci. Puzzle, zręcznościowe, logiczne
www.gry.pl/gry/edukacyjne – portal proponuje szeroki wybór różnorodnych gier dydaktycznych dla jednej oraz kilku osówb jednocześnie
ciufcia.pl/ – gry dla młodszych dzieci do lat 6.
www.necio.pl – serwis o bezpieczeństwie online, przeznaczony dla dzieci w wieku 3-6 lat
W Internecie wystepuje szeroka oferta stron prezentujących ciekawą ofertę edukacyjną nauki przez zabawę. Tutaj możemy wskazać jedynie niewielką ich część.
Codziennie pojawiaja sie nowe, ciekawe propozycje. Zachęcamy także do samodzielnych poszukiwań.
Polecamy też, niestety płatne, wartościowe platformy edukacyjne:
squla – nowoczesna platforma edukacyjna zawierająca prawie 50 000 zadań, która pomaga każdemu dziecku rozwijać jego talenty i zainteresowania.superkid – rozbudowana baza materiałów dydaktycznych dla rodziców i nauczycieli – wartościowe bajki i opowiadania, rozwijające ćwiczenia i łamigłówki, nauka kilku języków obcych. Skuteczna nauka połączona ze świetną zabawą
Od kodowania, układania klocków i puzzli do pisania prawdziwego kodu droga jeszcze daleka,ale nasi uczniowie już się na niej znajdują od dłuższego czasu.Chętnie kodują na przygotowanych kartach pracy, kolorowych planszach, zwykłej tablicy, a nawet w ruchu. Nauka programowania, a szczególnie kodowanie to nie tylko masowa moda, która zaangazowała uczniów i nauczycieli różnych specjalności w Polsce, w tym i w naszej szkole. Uczniowie starszych klas (lekcje informatyki, zajęciach Kółka informatycznego) oraz dzieci uczęszczające do świetlicy szkolnej są o kilka kroków dalej – pracują na bezpłatnych prostych i wizualnych językach programowania, takich jak np. Logomocja Imagine Demo, czy Scratch. Nauka programowania, podobnie jak matematyka rozwija między innymi umiejętność logicznego myślenia, a to umiejętność bardzo potrzebna w przyszłej pracy oraz w życiu. |
Przykładowe strony do pobrania prostych programów do nauki programowania dla dzieci:
Uwaga na dołączone inne programy podczas instalacji wybranego programu do nauki programowania. Jeśli ich nie chcemy ich instalować- nie nalezy ich akceptować.